12.5.2008

Lauantaishoppailuja ja koko-mietteitä

Kauniin kesäilman kunniaksi vietin lauantaipäivää kaupungilla...

Löysin ne ihanat fuksian väriset open-toe korkkarit, joista aikaisemmin haaveilin!
Ikäväkseni oma kokoni oli jo loppu. Onneksi La Fiamman ystävällinen omistaja lupasi selvittää saisiko kenkiä vielä Italiasta kokoa 39. Pidetään peukkuja

Tämä on mulla yleinen ongelma, sama käy usein vaatteiden kanssa. Kun löydät jotain ihanaa juuri se sinun kokosi on LOPPUNUT. On se yhtä suurempi ja yhtä pienempi, mutta ei sitä sopivaa!

Käykö muillekin usein näin?

Itse asiassa lauantaina löysin myös mangosta ihanan keltaisen kesäpaidan! Ja se M-koko oli hiukan nafti selästä... tämä oli sitten se ainoa kappale. Pakko oli jättää kauppaan!

Lohdutukseksi Motivista löytyi kiva lyhythihainen puuvillapaitis... Turkoosi/ruskea jossa sellaisia metallilankoja, hieman läpikuultava. Sitäkin olin aiemmin kokeillut toisen värisenä ja koko 40 oli liian tiukka (ei mennyt rintojen kohdalta kiinni). Tästä löytyi onneksi kokoa 42!

Järkyttävää muuten miten koot vaihtelee eri merkeittäin. Mulle voi sopia yhtä hyvin koko 38 kuin 42:n! Pakko siis aina sovittaa!

2 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Minulle käy aina niin, juuri Dumondin liikkeestä löysin iihanat korkkarit mutta toki oma kokoni oli loppu. Olen joskus ostanut yhden koon liian pienet kengät koska juuri ne oli pakko saada. No eihän niitä oikein voi käyttää...

Hanimani kirjoitti...

Eihän niillä voi, vaikka olis kuinka ihanat...
Mulla vaihtelee kengännumerokin 39-40 välillä. Oikea koko lienee 39,5?! Vaikeeta!